tisdag 5 augusti 2014

Herr & Fru Mikkola


 Hej allihopa, vi överlevde bröllopet uppe i Norr, trots muller och regn på morgonen så blev det strålande sol under vigseln, bruden var lite virrig och glömde totalt bort sin bukett under vigseln så vi fick snällt springa och hämta den och ta lite nya kort - Det är inte alltid lätt att vara Anna!

Vigseln var riktigt kort, tog nog inte mer än fem minuter även om det kändes som fem år och när Timo sa "Ja" så var en tår på väg ut och jag fick bita ihop lite snabbt vilket resulterade i att när jag skulle svara så sa jag tydligen: "Japp".

Efter vigseln spenderade vi några timmar tillsammans bland familj och vänner, ett enkelt men mysigt bröllop och dag och jag hade inte velat byta ut eller göra något annorlunda Jag har så många personer jag skulle kunna skriva hur mycket som helst om här som tack, men det är inte alltid det lättaste att hitta orden!

Dagens hjälte var dock bästisen Linda som både hjälpe mig med naglarna och ordnade håret, jag är som alla vet lite lätt "bakom flötet" när det handlar om hår / naglar / makeup och den enda makeupen jag hade var lite mascara och ett läppglans som var så diskret att man nästan inte ser det, men det räckte gott och väl. Jag är inte en tjej som springer runt och spacklar mig utan har alltid kört väldigt naturellt och diskret och det är så jag är, därför såg jag ingen anledning att köra på värsta grejen när jag väl bestämde mig för att gifta mig.





 Bättre kort kommer när jag har hunnit få över korten till datorn, dessa fick jag fota av från skärmen på kameran med mobilen ;)

Ett tack till vänner och familj som spenderade dagen och kvällen med oss, vi hade en toppen dag som vi aldrig kommer glömma <3 <3 <3

Ska försöka uppdatera lite senare om möhippa och andra saker, men tyvärr har jag ingen ork just nu, har spenderat 48h på jobbet utan något direkt uppehåll, men tids nog kommer jag berätta.


1 kommentar: