måndag 9 april 2012

Måndag!

Alltid trevligt när man får se andra sidor av människor man trodde sig känna, det är respektlöst på så många olika punkter... vissa kanske skulle shake it of, men inte jag.... RESPEKT kallas det!!!! Just nu står det mig upp i halsen men jag ska ta den diskussionen när jag orkar och vill lägga ner energi på det. Jag lägger helt enkelt allt på is.

Helgen var "ok", jag fick lära känna en ny brud som påminner mig om mig när jag var yngre, riktigt go och trevlig var hon, vi skrattade mycket tillsammans. Sen fick jag ju även spendera tid med "lillstumpan" som är en sån energiknippe att man inte kan göra annat än att le åt henne. Vi hade det trevligt i bussen och mässan var riktigt intressant, helt klart ett ställe jag skulle kunna besöka igen.

Nu ska jag fortsätta med mitt, ciao.

1 kommentar:

  1. Hej Anna!

    I början av maj kommer jag upp till Härnösand! Vi kanske kan ta en kaffe någon dag? Vore trevlig :)

    Kram Carro

    SvaraRadera