onsdag 4 april 2012

Skattesmällar suger



Trots att jag dragit 300kr extra i skatt varje månad så sitter jag här och ska betala tillbaka 5500kr, hur kul är det? Jag håller fortfarande på med omprövningen från året innan och har detta år gjort avdrag men att få tag på skatteverket är inte allt för lätt, har mailat dem men inget svar utöver deras autogrej: "Ditt ärende kommer besvaras så fort vi kan", jaja..... bara att börja sätta in pengar på skattekontot då så man inte behöver dra en klumpsumma på 5500kr.


Annars knallar det på, många nedgångar just nu som gör att humöret inte är på topp, men jag hoppas att det kommer lite ljus i tunneln snart för jag vet inte hur mycket mer skit man ska behöva ta. Blodtrycksfall hela dagen igår p.g.a. all stress och jag känner mig allmänt sårad, besviken och less på all skit här i världen. Men men, någondag kommer väl min dag också!

Nu ska jag sätta mig och fundera lite och smälta allt.


1 kommentar:

  1. Jag finns alltid här för dig, när du än behöver mig <3

    SvaraRadera