onsdag 28 mars 2012

Bokrea och annats svammel

Mätt i magen är ett ord som beskriver mig riktigt bra just nu, jag känner mig riktigt trind. Jag och hjärtat gick och lunchade tillsammans på Subway idag, jag slog till på en tonfisksmörgås och självklart hade jag vitlökssås på den *mums*. Vi hann även med en titt på bokrean så jag shoppade mig en bok.




Jag har läst alla hennes tidigare böcker men har helt enkelt varit för snål för att köpa denna och tänkte vänta på att den skulle komma ut i pocket, men nu kostade den 44kronor inbunden så den fick snällt följa med mig hem. Soffan ser riktigt lockande ut så det finns en överhängande risk att jag kommer lägga mig ner och läsa en stund innan jobbet.

Just tusan, jag måste berätta att inatt var den första natt på jag vet inte hur länge som jag inte vaknade och hade ont i ryggen och höfterna, kanske var det det varma badet jag tog igår eller så håller det på att försvinna. Hur som helst så var det riktigt skönt att få sig en natt utan en massa ajaj.

Nu ska jag gå till den efterlängtade soffan och se om jag orkar läsa lite och sen blir det till att hänga lite tvätt. Jag hoppas att ni får en trevlig Onsdag var ni nu befinner er i Sverige.

1 kommentar:

  1. Kul med bokrea! :)

    Sv: tårtan var så söt så! Lite väl söt i smaken för mig men dom som smaka sa den var god :)

    SvaraRadera