måndag 16 april 2012

Tjo



Nu har det kommit till det stadiet att denna blogg kommer få ett lösenord på sig när jag har tid, de som är intresserade av det kan kontakta mig på anna_bjorkman@live.se eller skriva det här så ordnar jag det när jag haft tid att göra det.

Annars är det upp och ner, energin sugs ur mig fort som fan, igår låg jag i magsmärtor hela dagen och mina piller som jag fått utskrivet av läkaren funkade inte alls, de brukar hjälpa inom 15min men ack ack, det gjorde det inte. Det slutade med att jag fick ligga och andas ytligt för om jag försökte andas djupare så var det som att någon vred om en kniv i magen på mig. Jag hoppas att det inte är något som kommer återkomma, men jag ska nog ta och kontakta läkaren och hämta ut piller mot magsår om det är min bortkopplade magsäck som har börjat jävlas.



Utöver det hade jag en trevlig helg tillsammans med vännerna, det var otroligt avslappnat och vi kunde sitta och skratta och ha roligt, inget moln över huvudet eller något bråk/drama utan bara roligt. Det får vi snart göra om igen.

Men men, nu ska jag fortsätta att pyssla med mitt och känna lugnet i kroppen och försöka ta mig genom denna vecka också och efter det nästa...

5 kommentarer:

  1. Skicka lösenord till mig. <3
    //Anna Ö.

    SvaraRadera
  2. Men usch så trist du har det just nu.. HOppas det vänder och vänder fort fort... :(

    SvaraRadera
  3. Hej tjejen!
    Trist när man måste skydda sina inlägg =( Det finns alltid "folk där ute" som jäklas =(

    Du kan väl maila ditt nummer till mig så kan vi höras och se om vi hinner ses för en kaffe? Kommer upp sent på onsdag kväll nästa vecka och stannar till måndag morgon - bor utanför H-sand :)

    Kram Carro

    SvaraRadera
  4. Du får skicka lösen till mig på WAZZAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAP ;)

    SvaraRadera