fredag 4 maj 2012

I'm always happy when it rains!



Det blir inte alltid som man tänkt sig, ett missförstånd på schemat gjorde att jag tydligen inte var ledig denna helg som jag trodde utan fosterdottern är här, så alla planer får helt enkelt vänta till framtiden. Eller inte alla planer, jag ska iväg imorgon kväll en sväng men det blir inte i den utsträckning jag tänkt mig och sen på Söndag blir det kalas men då får hon helt enkelt komma med mig.

Annars knallar det på här, har varit på sjukhuset idag och hälsat på min väninnas pappa, vi spelade lite kort och fikade och hade det allmänt trevligt. Hade tänkt hälsa på en vän som precis har flyttat men iom att fosterdottern dök upp så var det bara att palla sig till Härnösand i högsta hastighet.

Nu ska jag gå och vara social med fosterdottern, hon har trots allt bara kvar två helger till utöver denna innan hon flyttar iväg från stan, det kommer kännas konstigt eftersom jag ändå har haft henne hos mig sen 2009.

Jag hoppas att ni får en trevlig helg där ute.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar