måndag 23 december 2013

Grön Måndag!


Sista kvällen som 32åring och det känns helt ok, i brist på annat ska jag ta det riktigt lugnt så att jag är utvilad inför jobbet imorgon, planen är att krypa ner i sängen och titta på serier och bara "vara", det är helt ok om jag får säga det själv.

Jag hoppas att alla där ute får en underbar Jul med familj och vänner, glöm inte bort att andas lite också, förstår mig inte på julstressen och har inte ens lyckats frambringa några julkänslor alls detta år, antar att det kommer med storm till nästa jul istället.

Nu är det inte många timmar kvar innan T kommer hem från jobbet, det ska bli så skönt att få krypa upp mot honom och somna, jag sover otroligt gott med honom vid min sida, jag är en lyckligt lottad tjej, Det borde finnas fler T'n till de där ute som inte har träffat sin drömprins, men denna är min och bara min ;)

Sängen kallar, ha det bra alla och ta hand om Er. <3


En liten bild som förklarar mitt val av titlar, efter att ha jobbat med autism i så många år så blir man lite arbetsskadad, dagarna har olika färger för att de lättare ska hålla koll på sina dagar och rutiner, jag har ofta kommit på mig själv med att tänka: "Idag är det gul fredag" o.s.v.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar