torsdag 30 augusti 2012

:)

Mitt sommarlinne.

Jag har fått lite dille på mer färgglada saker nu för tiden, det är fortfarande randigt som gäller men jag har vågat prova mig på lite "knalligare" färger som ni kanske ser. Vissa som känner mig blir riktigt glada att jag inte bara går klädd i de färger jag trivs bäst i och som då är väldigt mörka, storasyster blir extra glad om jag köper sånt med rosa i och sen ger till henne för att det inte passar.

Fäger jag är mer bekväm i.

Just nu sitter jag och funderar på hur jag ska göra ikväll, om jag ska bege mig till en som ska flytta från stan och som har "flytta-till-en-annan-stad-fest" eller om jag ska stanna hemma och bara ta det lugnt och vila, vilket jag kan behöva = kroppen är inte i topp.

Men under tiden jag funderar ska jag smaska på broccoli tillsammans med en lchf-stroganoff som jag gjorde igår eftersom mitt ex går på lchf.

*vinkar*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar