fredag 31 augusti 2012

Stand by me!


T och A 1år tillsammans <3

Idag är inte vilken dag som helst gott folk, detta är den dagen jag och T bestämde oss för att vi blev ett. Dagen till ära har vi spöregn deluxe men med sol i sinnet så kommer man långt. Tiden har sprungit iväg och det känns fortfarande som att det var igår jag såg honom för första gången, samtidigt som det känns som att jag har känt honom i en evighet.



Vi har hunnit vara en sväng till Birsta där jag handlade en ny klädsel till bilen och nya lampor (bland annat), såg en klädsel som var lite annorlunda men snäll som jag är så köpte jag den inte för då hade nog T blivit lite lätt mobbad på utbildningen om någon hade åkt med honom ;) Hade den inte passat fint i bilen? Istället blev det en svart med lite blått just vid nackstödet, lite mer manligt men inte lika roligt som denna.

 
Inte lätt att få med båda på samma bild :)


 Efter Birsta gick vi och åt lite lunch på Max och sen åkte vi iväg och hämtade Mini-T på dagis. Väl tillbaka i stan åkte jag hem till mig för att dona lite, jag ska leta upp kläder inför länsdansen imorgon också tänkte jag packa lite och ladda mobilen o.s.v. Men istället för att göra det jag tänkte göra så fastnade jag här framför datorn, jag tänkte göra ett snabbt inlägg men då kom jag på att jag hade dessa bilder på mobilen och innan den hittade alla bilderna på minneskortet (tog två omstartningar) och sen fått iväg ett mail till mig och sen väntat på att det ska anlända... det tog lite längre tid än planerat!! Ni kan från och med nu kalla mig: "Fröken jag ska bara.."

Tessan fotade oss och då såg vi ut som två muppar.

Men nu ska "Fröken jag ska bara" ta och hämta sig lite dricka och lägga till en låt (första låten vi dansade tilll) till detta inlägg och sen ska jag minsann sluta blogga för denna gången. Trevlig Fredag på Er och jag hoppas att ni slipper detta skitväder som invaderat Västernorrland.



1 kommentar:

  1. Söta ni är! Grattis grattis! Låter som en underbar kärlek! :)

    Den bilklädseln var ju jättesöt.. men lite snällt att du valde en mer manlig :)

    Sv: det är konstigt det där. Man går på jobbet och tänker och har sig och flera inlägg klara i skallen men så fort man sätter sig ner så helt tomt! haha..

    Ha en fin söndag!

    SvaraRadera