onsdag 29 augusti 2012

Två blir Tre? ;)

Är ni inte imponerad över min längd?

Igår blev vi med bil till ett vettigt pris så jag hoppas att den håller under T's utbildning och om den inte håller efter det så är det skitsamma, det är nu den behövs. Jag vet inte om min tanke när det kommer till att köpa bil hade varit en sådan bil, men shit happens :) Det blev iallafall en Passat och den får som sagt hålla så länge den vill så länge det är året ut och sen kan våra vägar skiljas och man kan titta på en bil som man verkligen vill ha :) Så länge den tar en från punkt A till punkt B så.

 Framifrån

Glömde nästan bort, den hade bra med värme i sig bilen, jag höll på att dö när vi satt inne i den på G till stan från urskogen där vi hämtade den. Det kändes ganska skönt att åka i den motför T's bil som lät som jag vet inte vad, denna var väldigt tyst så man kunde prata med varandra utan att skrika *skönt*

 Men typ denna färgen, har jag för mig.

Så idag har jag tecknat en försäkring på bilen och donar lite smått och gott, vilka vuxenpoäng jag samlar på mig. Jag testade att köra den igår och den kändes väldigt lättkörd, inte som T's bil som bara bråkade med kärringstopp hela tiden *fnissar* och det har inget att göra med den som satt bakom ratten och spaken ;) Det enda man måste göra nu med bilen är att köra den norrut så att den får nya däck för det skulle pappsen ordna, inte alla som har en sån snäll pappa! När jag pratade med honom om det sa han att så länge däcken tar en norrut så är det ordnat när vi väl är där hemma så jag antar att det kommer bli en liten tripp norrut förr eller senare under denna månad.

Innan jag glömmer det, vet ni hur länge jag sov idag?!! Jag är helt förvånad, somnade vid 2.00 och vaknade till just innan 9, öppnade en bok och somnade sen om igen och vaknade inte förrän kl 11:45!!! Jag kan seriöst inte komma ihåg när jag sov så länge sist, det var helt underbart måste jag säga. Så nu ska jag fira med att ta på mig lite vettiga kläder och titta vad T gör för något innan det är dags för mig att åka till jobbet.

Ha det bra alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar