torsdag 30 augusti 2012

Det var banne mig på tiden..

Pratade med bemanningsenheten idag och tydligen kommer jag bli lasad nu när tiden för Juli och Augusti kommer in, det var vad hon kunde se och när jag uppgav hur många dagar jag jobbar i Juli/Aug. Det känns verkligen bra så jag kommer få hem papper där jag får skicka in om jag vill "åkalla" min rätt till företräde och det kommer jag absolut göra. Tyvärr kommer det nog inte komma igång förrän i Oktober men bättre sent än aldrig, lite tråkigt att de inte kan se dagarna redan nu för dessa två månader eftersom jag har fått lön för iallafall det jag arbetat i Juli.

Annars knallar de på sakta men säkert, sitter på jobbet nu och ska jobba till kl 17 innan jag ska knalla hem för denna vecka.

Trevlig helg på er om vi inte ses något mer denna vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar