onsdag 5 september 2012

Upp och Ner...

Det blir inte alltid som man tänkt sig, förra ägaren till bilen lurades och sa att bilen var skattad och besiktad till Feb nästa år, men den ska tydligen in för besiktning i Nov. Har försökt få tag på honom men han svarar inte i telefonen. Så det blir till att försöka sälja bilen och hitta en ny, eventuellt ha kvar den och åka in och besikta i Nov och hoppas att den går genom felfritt. Mycket funderingar.


Älskad och alltid saknad.

Utöver att det kom igår så fick jag även ett papper från AF där det stod att de avanmält mig från min A-kassa den 31/8 p.g.a. att jag INTE har hört av mig till dem för en uppföljning efter sommaren. Det roliga i det hela är att jag kontaktade min handläggare den 22/8 och då sa han att jag kunde komma in den 17/9 och träffa honom. Gissa om jag blev förbannad! Försökte ringa honom men han skulle inte återkomma förrän idag så då skickade jag iväg ett argt mail till honom och fick tillbaka att han ber såååååå mycket om ursäkt och självklart kommer jag bli påanmäld igen. Jävla idioter, det är väl ändå deras jobb att anteckna allt som händer och sker så att det inte uppstår sådana saker, visst jag är just nu inte beroende av att kunna stämpla men tänk om jag hade varit det. *morrar*

Nu ska jag fortsätta att äta, känns i kroppen idag att jag inte åt som jag skulle igår, jag går som i en dimma, antar att det är så det blir när man prickar in 2 av 7. Shit happens som de säger, men eftersom jag varken har hungers eller mättnadskänslor så blir det lätt att jag glömmer bort maten om jag har mycket i huvudet och det hade jag verkligen igår.

Jag hoppas att ni har haft en bättre start på veckan än vad jag hade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar