tisdag 11 september 2012

Tisdag

Man kan inte alltid ha bra dagar ;)

Jag har insett att när jag jobbar har jag oftast mer att blogga om, kanske att jag slappnar av på ett annat sätt än jag gör när jag är hemma, vad vet jag? Nackdelen är dock att jag inte kan lägga in bilder på jobbet, själva bloggprogrammet ser inte alls ut som det gör hemma och en massa text utan bilder kan bli ganska träligt (iallafall om du frågar mig).

Igår somnade jag utan att märka det på soffan på jobbet vid 22.15 och sen vaknade jag 22.40 och trodde det var morgon och att jag hade försovit mig, det kändes verkligen som att jag hade sovit en hel natt och inte bara ett antal minuter, inte timmar. Tack och lov lyckades jag somna om igen för att sedan vara uppe igen vid två tiden och stannade då uppe till efter 2.30.

När klockan sedan ringde innan 6 så var jag ett vrak! Jag hade kunnat offra både det ena och det andra för att få bara nåååågra minuter till. Det var dock bara att bita i det sura äpplet och hoppa upp och försöka se levande ut. Blodtrycket har krånglat hela morgonen, rasar ner så hela min värld snurrar och blir svart stundvis, riktigt irriterande.

Jag och söta S

Idag ska jag inte göra så mycket, jag har flyttat in tekokaren till datarummet och tänker nog sitta här och filosofera, på ett sätt lockar sängen riktigt mycket men om jag lägger mig nu kommer jag inte vilja kliva upp vilket kommer resultera i att jag inte sover inatt. Men tekannan är min vän just nu, det enda negativa är att toaletten är lockande alldeles för ofta, kanske inte så konstigt när min tekopp är ca 4-5dl eller något liknande.

Men men men, jag ska inte sitta här och ta upp eran dyrbara tid utan ska fokusera mig på min tekopp och försöka hinna ikapp med alla bloggar som jag tyvärr inte hinner läsa som jag brukar.

Ta hand om Er där ute.

1 kommentar:

  1. Sv: Äntligen ngn som känner igen spelet! Haha.. ingen som känt igen det... :)

    Hoppas du haft en fin dag!

    SvaraRadera