måndag 24 september 2012

Stress!


Nu har det ytterligare en gång varit ont om tid när det kommer till att blogga, veckorna har fullkomligt sprungit iväg av olika orsaker:

* Har haft introduktion som assistent åt en.
* Påbörjat introduktion inom hemtjänsten.
* Varit på en arbetsintervju ---> inskolning denna vecka som assistent åt ytterligare en.

På sidan om detta ska jag hinna med att vara en bra ledsagare, en aktiv vän och flickvän, gissa om det är svårt?! Samtidigt som allt detta sker så har jag en förkylning som smyger omkring i kroppen och bryter ut då och då *suck*.

Jag satt och tittade på mitt schema denna vecka.

Mån: Träffa assistentgruppen / möte 8-10.30, Jobb 17-20.00 skulle eg ha jobbat 7-12 också men det fick avbokas.
Tisdag: Jobb 7-16.30
Onsdag: Introduktion 10-12, Jobb 16.30-21.30
Torsdag: Introduktion 10-12.00
Fredag: Introduktion 12-20.00
Lördag: Länsdans 16.30-22.30

och då ska vi hinna få in mer introduktion där för nästa måndag hoppar jag på en rad när tjejen som normalt jobbar där åker till USA, ingen press där inte. Skulle egentligen ha varit och assisterat på Fredag hos den andra men det fick vi boka om och ta när han kommer tillbaka från sin utlandsresa.

Annars så rullar det på, jämna plågor och jag ska inte sitta här och skriva en massa idag för jag måste duscha och packa min väska inför jobbet och sen kommer T och hämtar mig för jag ska sova över hos honom så jag kan åka med honom till jobbet imorgon.

Ha det bra så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar