onsdag 12 september 2012

Grattis älskade pappa!


Idag är inte vilken dag som helst utan det är min älskade pappas födelsedag, idag blir han 60år gammal. Tiden springer verkligen iväg och när man träffat honom kan man aldrig tro att han har kommit upp till denna ålder.

Min pappa är en väldigt stark och omtänksam människa, om man har något problem och ringer och pratar med honom så säger han alltid: "Det ordnar sig, oroa dig inte över det." och om man är sjuk eller annat så kommer han alltid med något bra råd om vad man kan göra.

Pappa brinner för sitt jobb och företaget, han är nog den största arbetsnarkoman jag har träffat i hela mitt liv, han jobbar dygnet runt men hinner ändå på något sätt med familjen, jag har aldrig känt att han inte "finns" där för mig trots sitt pressade arbetsschema som kommer när man är egenföretagare.
 
Jag önskar verkligen att jag hade kunnat vara där uppe och fira hans stora dag, men istället får jag vara här nere och fira med honom i hjärta och själ. Men jag vet att familjen kommer ta bra hand om honom och fira honom för mig också, ska be storasyster ge honom en riktigt stoooor kram från mig när hon träffar honom idag.

Jag älskar dig pappa och jag hoppas att du får en underbar dag uppe i norr.

1 kommentar: