torsdag 6 december 2012

I'm back!


Som ni kanske har märkt så har jag inte bloggat på ett tag, jag får skylla på arbete också har jag ju varit på semester uppe i Norrbotten från torsdag-söndag. Visst, det är redan torsdag igen men jag har jobbat mer eller mindre konstant sen jag kom tillbaka.

Resan upp var riktigt bra, har inte riktigt tid nu att skriva om det men tro mig, det kommer förr eller senare! :) Just nu tänkte jag mest skriva att jag lever och mår bra (om någon undrade) också bjuder jag på två bilder. Den översta tog jag idag när jag låg på soffan och slappade under mina två täcken med 80-tals lakan på och den andra är en bild på klänningen som jag köpte till E4:an. Klänningen är sydd av en föredetta arbetskollega till mig som har ett eget klädmärke, visst är den söt?



Nästa gång jag slår mig ner ska jag se till att berätta om resan, kan dock ge er lite "hintar" just nu med små punkter:

* Äventyr i Finland med E4:an
* Inspektion av utelivet i Kalix
* Besök hos underbara vänner med god mat o.s.v.

Spännande va? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar