torsdag 20 december 2012

Takida - You learn!


Nu kom jag ju på vad jag skulle skriva innan, jag har ju varit på en fikadate med kära A, vi hade det riktigt mysigt, sprang runt i affärer och sen fikade vi nog den hårdaste kladdkakan jag någonsin ätit med knäck i och en vit chokladfudge på toppen. Tiden gick alldeles för fort och hon skulle iväg och möta sin son och jag skulle på jobb, men förhoppningsvis tar det inte allt för lång tid innan vi ses igen och kan busa lite! :D

Hård, god men alldeles för söt!

Jag hade även glömt bort att berätta att jag minsann fick en julklapp från chefen, jag hade inte väntat mig en eftersom jag bara jobbat för företaget sen i Sep så när de andra skulle få julklappen som var nere på hennes kontor så gick jag hem! ;) Vi hade haft personalmöte på plan 2 och hon sa att vi kunde gå ner och hämta julklapparna också tittade hon på den nya killen som går på introduktion och sa att detta gäller de fast anställda och jag mitt fån tänkte självklart inte på mig själv som en av dem. Jag skyndade mig hem för att undvika att det skulle bli pinsamt om jag gick ner också skulle hon säga: "Men Anna, jag har ingen julklapp till dig, du har ju nyss börjat" istället blev det lite pinsamt ändå för hon hade en julklapp till mig och jag var inte där. *fnissar* Jag fick en ryggsäck, en halsduk och en mössa, inte helt fel, det tackar vi för och jag ska vid tillfälle försöka komma ihåg att lägga upp en bild på det! Jag fick även en jacka av E som de har fått från företaget att ha när man jobbar, jag efterfrågade om jag kunde köpa en sådan av dem när jag började jobba men då var det för de fasta anställda så klart, men jag ska begära en ny av chefen för denna hade en tradig dragkedja i den ena fickan. Men tack till E som gav bort sin som hon inte använder, för jag kommer använda den riktigt mycket så jag slipper ha min egen.

Nu har jag svamlat färdigt för idag så ni kommer inte få några uppdateringar på ett tag, vem vet när jag får tid att sätta mig ner nästa gång. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar