måndag 11 februari 2013

Random Svammel!


 Här kommer lite mer bilder från veckan som gått, vi tog oss en liten nostalgikväll tillsammans med Mini-T som fick titta på Den Lilla Sjöjungfrun med oss, jag har gått och blivit en instagramnörd så där dyker det upp bilder titt som tätt under namnet: myzsol.


T har fått ytterligare en inneboende vid namn Snövit, jag kommer inte åt något bättre kort på henne just nu för jag orkar varken koppla upp telefonen mot datorn eller försöka hacka mig in på min instagram för det verkar som att jag har glömt bort mitt lösenord eller så strular något annat, men via mobilen funkar det iallafall klockrent.


Snövit är en riktigt mysig kisse som bodde ute i 6 månader i Sundsvall, hon är lite "hoppig" ibland när man råkas göra något oväntat ljud så sitter hon nästan uppe i taket men så länge man ger henne tid så kommer hon till en och myser som aldrig förr, hon delar ett drag med Nyx utöver gosigheten så är hon även klumpig, denna kissen kan ligga och mysa så häftigt att hon ramlar av en.

Hon har sen hon kom till T fått åka in till veterinären igen för att få ytterligare en dos av skabbmedicin och örondroppar, trots två tidigare kurer. Hennes öron var helt svarta av döda kvalster så då gav de henne allt för att vara på den säkra sidan och om det inte försvinner kommer hon få åka in och spola öronen. De som ger henne dropparna säger dock att det ser bättre ut så vi får hålla tummar och tår att vi ska slippa ta in henne till Sundsvall igen. Jag lovar att ta fler bilder på den lilla sötnosen.

Jag 8/2 - 2013

Här bjuder jag på en bild från i Fredags då ett litet gäng drog ut till Bittens, planen var att käka men det slutade med att bra J och N käkade och när K väl kom dit så var det slut på hamburgare för kvällen (brödet hade tagit slut). Kvällen var iallafall trevlig, jag hade roligt tillsammans med dessa underbara människor, lite synd bara att J och N gick hem så tidigt men vi får helt enkelt träffas en annan gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar