söndag 10 februari 2013

Vänskap och Familj

 S och Jag


 Jag har inte haft tid att blogga och detta p.g.a. att min älskade vän kom till H-sand och hälsade på den 25e Jan, detta innebär som ni kan förstå att jag har spenderat tiden med henne när jag inte har varit på jobbet. Älskde S hade med sig en kompis också som bodde uppe hos T fram till den 4:e Feb då hon åkte hem igen, S blev kvar för den stackarn lyckades bli smittad av magsjukan som gick på mitt jobb, jag själv klarade mig dock *puh*.



 M och Mini Björkis

 När S kom till oss så dök även hennes syster M upp tillsammans med sin pojkvän och pappa, detta innebar att Fredagen blev en fest med nära och kära. Jag hade en riktigt mysig kväll (som alltid när jag får umgås med människor som får mig att må bra). Det var lite moln på himlen men jag la inte ner någon energi på det för det var inte min "fight" och om folk bråkar så får de göra det så länge de håller mig utanför. Även Lördagen gick i galejets tecken, jag tog det dock ganska passivt för jag var trött i mössan sen Fredagen. T's lillebror kom på besök under Lördagen och han och S fattade tycke för varandra, de är sååå gulliga tillsammans <3

Denna helgen gick fort och redan på Söndagen så åkte tre av personerna hem till Stockholm och lägenheten kändes nästan tom, trots att vi var så många fler än vi normalt är där.  Förhoppningsvis kommer de tre som åkte hem igen tillbaka och hälsar på när det är lite bättre väder ute ;)

Hela veckan som S och L hade bokat uppe i H-sand gick med en rasande fart, jag sprang mellan jobb och hem och försökte vara social allt jag kunde samtidigt som man ska vara pigg och alert på jobbet, jag tror jag gjorde ett hyfsat jobb.




 Söta S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar