torsdag 17 januari 2013

*Vinkar*


 
Jag sommaren 2011

Snart är det helg igen och Januari börjar redan närma sig slutet, innan vi vet ordet av så är sommaren här igen och som jag längtar. Jag är så fruktansvärt less på kylan, detta eviga skrapande av bilrutor, kylan som biter sig fast i kinder, fingrar och tår, nej mina vänner, nu vill jag ha värmen igen! Jag vill kunna cykla till jobbet och sitta ute under dagarna tillsammans med mina trevliga kollegor som jag verkligen kommer bra överens med. De brukar prata ibland om vad som händer under sommaren på jobbet och jag ser verkligen fram emot det, kanske att jag denna sommar lyckas få lite sol och värme.


Hemma hos A sommaren 2011

Nu när jag sitter och tittar tillbaka på bilderna från 2011 så blir jag glad, vi hade verkligen en riktigt bra sommar då, jag och mina vänner, alla mådde gott och njöt av vänskap, familj och roligheter. Tänk så många tokigheter vi gjorde då, en riktigt busig sommar. ;)

På S's balkong 2011

Den som väntar på någonting gott säger de och det ska jag komma ihåg! :) Förresten, jag glömde ju berätta, igår var T duktig och bakade lussebullar istället för lussekatter, vi köpte saffran när det fortfarande var tid för just lussekatter men vi har inte kommit till skott! En på jobbet tipsade om att hon brukar baka ut som vanliga bullar och bara sätta smör och vaniljsocker, sagt och gjort, T gjorde det och gott blev det! Nu har vi bara kvar en 5-6paket med saffran hemma, undra vad vi ska göra av dem? =)

Men men, jag ska ta och försöka göra något nyttigt som att dammsuga bort lite hundhår för Tilda släpper hår så in i bomben, ska ta och dammsuga soffan lite och försöka ta bort lite hår från matta med kardan (roligare kan man ha en dag som man är ledig), sen efter det ska jag nog inspektera böckerna som kom i brevlådan idag!

Ha en bra dag på Er också hörs vi och ses när vi gör! :)

Ps. Funderar på att köpa en ny mobiltelefon eftersom min börjar ge upp, vill dock inte köpa någon "super ny" så jag funderar mellan Samsung Galaxy s2 eller En HTC sensation, vad tycker ni? Ds.


1 kommentar:

  1. Ja nog går tiden fort alltid. Lite för fort ibland :) Tack, vi är ju typ som tvillingar för det mesta ;)

    Just.. HTC ska det va ;)

    SvaraRadera