söndag 6 januari 2013

Sunday!


Kors i taket, jag sov i nästan 9 timmar natten som var, vaknade av att jag hade problem att andas och att halsen var full av slem som ville hostas upp, hurra! Man får helt enkelt ta de små framgångarna och le, lite extra sömn måste ju innebära att det håller på att vända.

Helgen har gått otroligt fort, jag har inte varit så aktiv som ni kanske förstår men håret har jag hunnit färga, det blev chokladbrunt, färgen kostade just över 30kr i Kalix och den färgade helt ok måste jag säga = nästa gång jag åker upp köper jag en till.

Idag ska jag som ni vet åka iväg till T och hälsa på, jag kommer förmodligen vara världens bästa sällskap eftersom det enda min kropp egentligen vill är att sova, läsa, vila och hosta så klart. Jag ska däremot försöka vara lite social och samla krafter samtidigt så jag orkar jobba mina fem dagar veckan som kommer.

Nu är det snart dags att börja gräva bland kläderna och se om jag hittar något att ha på mig, fördelen med att bara vara hemma är att man inte behöver klä på sig, jag har sprungit runt i långisar, en kofta och tjocksockar hela helgen.

Jag hoppas att ni alla där ute får en mysig Söndag och att ni hinner vila upp Er inför veckans jobb/skola o.s.v.

1 kommentar:

  1. Hmm, vilken spray är det? Har testat någon från en läkare, tror dock inte det var koksalt i den.

    SvaraRadera