lördag 5 januari 2013

Lördag

 Dessa två sitter i hallen och stirrar på min smörgås just nu

Denna dagen går i snuvans tecken, hostan är inte rolig (som alltid) men nu har jag fått så att jag nästan inte kan andas genom näsan, hur onödigt är inte det nu när jag redan varit sjuk i över en vecka? Vad sägs om att ge mig allt på en och samma gång direkt nästa gång!

Idag tänker jag inte göra mycket, lyckades ligga och sova till 9:45, blev nästan lite chockad när jag såg vad klockan var men samtidigt så somnade jag inte förrän vid 4:30. Jag fastnade på skype i flera timmar tillsammans med söta S som jag saknar otroligt mycket och jag hoppas att hon snart kan komma upp, med oss var även T och P och pratade, det var en riktigt trevlig kväll.

Det enda jag kommer orka med att göra idag när det kommer till att springa omkring är att gå på toaletten, fylla på vatten i vattenkokaren och hälla upp te, räcker inte det? Måste nog addera: Hämta papper att snyta mig med om det tar slut, men sen räcker det gott och väl.

Nu ska jag inte sitta här och skriva en novell igen, jag har en kopp med te som väntar på mig och en filt som jag ska linda riktigt hårt runt kroppen. Ha en bra Lördag på Er där ute och håll Er borta från alla hemska förkylningar/magsjukor etc.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar