söndag 10 februari 2013

Sunday!


Jag måste bara få visa Er min nya mössa, denna köpte jag när jag besökte föräldrarna över nyår, är den inte fin? Den är fruktansvärt skön så min vita mössa har fått vila lite, ombyte förnöjer säger de.
Jag tror jag har fått en liten möss-fetish, jag som aldrig varit brydd om att ha mössa på mig innan sitter helt plötsligt med en herrans massa mössor, vet dock inte varför jag köper nya eftersom när jag hittat en tenderar att hålla mig till den hela tiden.


Annars är det bra, jag myser runt i min rosa sparkdräkt som jag handlade på rean, jag har den hemma hos mig och den som är turkos är hemma hos T, jag har blivit fruktansvärt förtjust i dessa sparkdräktar igen och denna är så mycket mer bekväm än den jag fick av syrran. Min andra är mycket tjockare så man känner sig klumpig i den men de jag köpte på Team Sportia är perfekta och att jag hittade dem på rea (50% - ordinarie pris 699kr) gjorde inte saken värre.


Jaja, ni kommer få se lite inlägg som dyker upp då och då i framtiden (när jag har tid) för nu ska jag njuta av Söndagen och äta lite frukost/lunch om jag nu hittar något i kylen. Sen ska jag bara ta det lugnt och försöka vila upp mig lite inför jobbet imorgon, antibiotikan gör mig slö.

Trevlig Söndag på Er där ute.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar