söndag 13 juli 2014

Tårtor o.s.v.

 Jag hittade lite mer bilder från resan vi gjorde till Norr, första dagen bjöd mamma på dessa gosaker ute i stugan, behöver jag säga att jag kände mig som en boll när vi var redo att lägga oss för kvällen? :) Smörgåstårtan var en glad överraskning, eftersom de lyckades klanta till sig med mammas tårtor när hon fyllde år så blev hon kompenserad med två nya tårtor gratis! Det var mer än jag hade väntat mig måste jag säga med tanke på att de inte är direkt gratis att köpa, denna gången var det dock rätt (ingen räk/kräftröra i skinktårtan och ingen skinka i lax/räk tårtan) så alla kunde äta av tårtorna.


Sen tårtan vi fick efter middagen, den var underbart god och jag tror minsann att vi kommer ha en sådan tårta (jordgubbar och marsankräm mellan eller marsan och banan) när vi gifter oss, jag har inget behov av en "fancy" tårta som är all about the looks, jag vill ha en enkel och god tårta som jag vet smakar gott, min erfarenhet av de snygga tårtorna är tyvärr att de ser bättre ut än vad de smakar, visst, jag kanske har haft otur men jag har ingen lust att chansa .


Sist men inte minst delar jag med mig av en bild på mannen i mitt hjärta som om inte allt för många dagar kommer bli min man. Jag är så fruktansvärt lycklig att jag träffat honom och han får mig att känna mig älskad och uppskattad varje dag <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar