fredag 11 juli 2014

Pergotime Del 3


Jag har för några dagar sedan avslutat min sista kur av dessa "underbara" tabletter, hjälper de oss något? Vad jag har märkt, absolut inte, mindre roliga bieffekter och sista gången blev min mens uppfuckad och jag blödde i hela 10 dagar, helt sjukt! Jag är ganska glad och nöjd att detta var sista tabletterna jag pillade i mig, vem hade trott att jag skulle säga det med tanke på hur rädd jag är för sprutor som kommer bli nästa steg OM vi blir beviljade IVF.

Jag har lovat mig själv att jag ska försöka gömma undan alla tankar på att vi ska lyckas bli en liten familj jag och T också, visst vi är en familj och det finns ju faktiskt ett barn här hos oss då och då så missförstå mig rätt, jag vill också bli en treenighet med någon annan. Men nu är det sommar och jag ska som sagt inte tänka på det, jag har försökt undvika programmet i mobilen som visar när man "bör ha ägglossning" om nu min hade följt någon av de regler som finns, jag försöker att inte tänka på "hur,var när" mensen ska börja utan kör en mer casual inställning, fungerar det bra? Absolut inte, jag behöver nog ett hårt slag i huvudet så att jag glömmer bort allt.

Nu ska fokuset ligga på våran stora dag, dagen vi säger JA till varandra för förhoppningsvis kommer inget hända och ske som gör att den dagen inte blir av!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar