fredag 28 februari 2014

Norrbotten

 
Dagen här i Kalix började tidigt, innan halv sju var Melle igång och ville gå ut och leka med E4an, jag försökte säga att det var mitt i natten och att vi skulle sova lite till, tyvärr gick han inte på det utan travade rätt ut i hallen och letade upp E4an. Hela morgonen har de kvittrat omkring och sorterat sina presenter som de vet att de inte får öppna förrän imorgon, risken är nog ganska stor att det kommer vara ett kikhål i varje paket innan dagen är över.
 
 
 

Idag är planen att åka iväg och hämta tårtorna efter att jag handlat med mamma inför middagen, de önskade sig symöteslåda till middag så det blir det, jag som var sugen på enchilladas, men det kan jag lika gärna göra när jag kommer till Härnösand. Jag har även planerat in ett besök till farmor, hon ska få ett kort på henne och mig från i somras, då blir hon säkert glad, om inte annat kan hon fråga personalen vem det är som är på kortet ;)
 
Känner mig lite trött och funderar starkt på att hitta en soffa eller något liknande och ta mig en liten tupplur, det är bara att ta med sig boken E1an gav mig igår och låtsas läsa en stund. Vi får se om jag hinner med mig när det kommer till bloggandet här uppe, hoppas kan man alltid iom att det är så smidigt att kunna gå tillbaka och läsa vad man gjort (perfekt för oss halvdementa).
 
Ciao
 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar