söndag 11 maj 2014

Mjau Vaganza - update!

 Mattes älskling <3

Ni som inte följer mig på facebook eller instagram får här en chans att se lite bilder jag har tagit nu under buzzandet för Mjau Vaganza! Jag orkade inte lägga upp filmen på Snövit när hon är och donar,

Både Nyx och Svante blev stora fan av denna produkt, Nyx brukar normalt inte vara speciellt brydd om kattgodis och trots att hennes mage var proppfull av mat så pressade hon i några bitar innan hon fick ge upp, hon kändes som en boll när jag lyfte upp henne, Tilda var också galet intresserad av kattmaten och såg till att stjäla sig ett smakprov hon också.


Min kollegas katt Svante har också provat Mjau Vaganzas produkter och som ni ser själv, han valde att dissa sin vanliga blötmat och åt upp denna istället, han hade ingen speciell favorit utan har älskat alla exemplar, min kollega skrev till mig idag efter att vi slutat jobbet: "Förresten, finns de att köpa i affären nu?", de om något är väl ett bra betyg?


Snövit har blivit ett litet monster här hemma sen kattmaten kom hit via buzzador, normalt brukar hon jama lite när hon vill ha kattmat men nu fullkomligt skriker hon, det är nästan så man blir rädd för henne, jag tror att hon har blivit lite "besatt". Varje smak hon testar ger hon 5/5 tassar, så nu får vi hoppas att någon av mina missar vinner tävlingen så man kan köpa produkter till dem och om vi inte vinner är det bara att köpa ändå. Mjau Vaganza, om Annas katter själv får välja, kan redan se reklamen framför mig. ;)

Ps. Har pratat med syster som också lyckades bli utvald uppe i Norrbotten på att få testa dessa produkter, hennes katter älskar också den, hon hade skrivit ett litet inlägg på fb idag:

"Vaknade på morgonen till ett hiskeligt liv i källaren!! Katterna har tagit sig upp på ett 1,5 meter högt skåp o fått ner mat o godis från mjau vaganza ! Fått upp påsen me mjau vaganza gourmetsnacks kyckling o festat loss, mer än halva påsen fick de i sig. Gott betyg då de aldrig äter nån sorts kattgodis"

Jag fnissade gott, hennes gamla katter har fortfarande lite liv och bus i sig minsann. Ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar