fredag 11 november 2011

11/11-2011


Nu är det Fredag igen och jag har inte varit världens bästa på att skriva här, jag har helt enkelt inte haft tid att sätta mig vid datorn och låta bokstäverna flyga. Det har varit relativt mycket jobb i min kalender just denna vecka och tiden jag inte har jobbat har gått åt till att känna en enorm saknad och längtan (ovanligt, huh?).

Idag är det den 11/11-2011, ett ganska häftigt datum, egentligen skulle man ha gjort något drastiskt en dag som denna eftersom det är ett lätt datum att komma ihåg ;) Nej hjärtat, du behöver inte oroa dig :P Men man måste iallafall få drömma och filosofera lite.

Jag har egentligen inte så mycket att skriva, eller det kanske jag har men jag har inte så mycket tid, jag kommer få främmande vilken sekund som helst och då tänker jag inte sitta här och slösa bort en massa dyrbara sekunder/minuter.

Jag hoppas att ni alla får en underbar helg och gumman, du får allt skynda på dem så du får telia i mobilen, du missade lite roligheter igår när jag inte kunde mmsa dig ;) Själv ska jag ladda upp inför en dag på äventyrsbad *längtar*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar