onsdag 23 november 2011

Miss you love


Jag känner mig som en gigantisk isbit idag, jag har ingen känsel i fötterna trots strumpor och tjocksockar, jag orkar/vill inte bli ännu mer sjuk. Egentligen borde jag vara van för mitt naturliga tillstånd är att jag är lite kallare än andra människor men just idag vill jag vara varm som alla andra. Tänk om jag hade haft möjligheten att borra in mig under några täcken och bara känna hur kroppen blir varmare och varmare, vad mysigt det hade varit.

Det är nästan skrämmande hur fort tiden egentligen går, det är snart December och jag hinner inte med. Det känns som att jag nyss träffade T och snart är det 4 månader sedan, sjukt snabbt har det gått. Men samtidigt har vi hunnit göra så mycket saker att det känns som att han har varit i mitt liv i en evighet och inte bara några månader. Vi samlar på oss mycket minnen och upplevelser som jag sedan kan titta tillbaka på och le.

När T's bror var och hälsade på pratade vi om en kryssning igen i Jan, det skulle vara underbart att komma iväg på en sådan, vad tror du om det gumman? Kanske ni också kan palla er ner till en kryssning typ andra helgen i Jan eller något liknande? :)

 Det kommer bli mycket resande minsann, Norrbotten i Dec och då blir det till att vara där mer än en vecka (hoppas jag) för det skulle vara underbart, att kunna mysa med familj och vänner utan att känna stressen, denna gång ska jag dock inte boka upp mig så att jag får dåligt samvete om jag inte hinner med allt jag tänkt mig utan jag ska ta dagarna som de kommer. De enda jag ska boka in är Gumman och S för de vill jag verkligen träffa men resten får komma som det kommer helt enkelt.

Nåjå, jag kanske skulle göra något vettigt som att gå och spola varmvatten på händerna. Jag ska även ta och skriva ner hur jag arbetar som i Dec eftersom jag fick förlängt månaden ut *jippie*. Jag har varit effektiv idag, har hunnit boka tid för provtagning imorgon också har jag pratat med min ena chef så att jag får pengarna denna månad som vanligt. Kommunen hade skickat iväg mina papper till fel människa som skickade tillbaka det till mig efter FYRA dagar så jag missade brytdatumet på kommunen.. men min underbara chef pratade med de på lönekontoret så jag får pengarna ändå, får vänta två dagar längre än vanligt men det kan jag leva med!

Till helgen kommer E och bor hos mig igen, planen är att vi nog ska ta oss till Birsta, jag ska kika runt på Ikea och se vad tomten kan hitta för julklappar där ;) Jag måste ha varit en jultomte i mitt tidigare liv för jag älskar att ge bort julklappar till folk och om jag kunde skulle jag nog dränka folk i julklappar. Att kunna ge saker till människor som man vet att de vill ha och behöver också se dem lysa upp gör verkligen min dag. Däremot är jag fruktansvärt dålig själv på att ta emot saker av folk, jag känner mig mest obekväm och dum om jag får något, tanken på att de slösar en massa pengar på mig när de kunde göra något bättre med dem åker genom mitt huvud mer än en gång.

Men men sötnosar, nu ska denna fröken kavla upp ärmarna och ta och jobba lite, jag behöver plocka ihop lite saker så att jag är redo att springa iväg till en klockan 12.00. Ni får ha en underbar dag och ni ska veta att ni finns i mina tankar, jag saknar er massor och längtar till den dagen vi kan ses igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar