onsdag 2 november 2011

Du och Jag

Tillbaka till verkligheten, usch vad jag ogillar den ibland. Jag vill inte vara här, visst jag vill jobba för jag trivs på jobbet men jag vill kunna krama <3:at när jag vill och att kunna krypa ner bredvid honom och känna hans lukt betyder mer än ni kan ana, jag behöver inte ens få röra vid honom (även om det är att föredra ;) ), bara jag vet att han ligger där bredvid mig.

Jag har haft en underbar vecka med familjen och vännerna, det enda jag ångrar är att jag inte tog mer bilder. Vi har hunnit med lite saker iallafall, en sväng till Finland med syster och mamma, äventyrsbad med vännerna och sen en kväll som jag sent kommer glömma ute i stugan. Vi badade bastu, drack goda shots och bara gosade. Undra hur många gånger tanken på att kunna stanna tiden har dykt upp i min hjärna?!

Varje gång jag åker upp till Norrbotten med honom så fylls jag av glädje, han får mig att må så bra och att han vill komma med mig till min familj och mina vänner gör mig sprängfylld av lycka. Samtidigt fylls jag av vemod varje gång jag måste lämna Norrbotten och jag hoppas och tror att det inte kommer dröja allt för många månader innan jag sätter min fot där uppe för att stanna.

Nu ska jag ta min kopp med te och sätta mig i soffan en stund, min kropp är slut, verkligen slut. Halsen har börjat bli svullen så obehaget när jag sväljer gör mig tossig men så länge febern håller sig borta så är jag nöjd, har inte med mig några tabletter till jobbet, tack och lov jobbar jag bara till 9.00. Vi får se vad helgen har att erbjuda, känner jag mig krasslig kommer jag nog bädda ner mig i sängen och vägra kliva upp förrän jag jobbar igen d.v.s. på Tisdag.

Tack för en underbar vecka T och Gumman, jag längtar redan som en toka till nästa gång vi ses <3

2 kommentarer:

  1. Älskade underbara du....det var med en klump i magen jag lämnade Kalix i tisdags...önskar man kunnat stoppa tiden i stugan, för det var sååå mysigt! Älskar dig! <3 <3 <3

    SvaraRadera