lördag 12 november 2011

Wish you were here


Idag har varit en bra Lördag måste jag säga och i min hjärna bara byggs det upp planer och önskningar. Jag vill kunna göra saker som jag blir sugen på, lite saker som bara hoppat upp i mitt huvud de senaste dagarna är:

  • Baka pepparkakor tillsammans, tänkt vad mysigt.
  • Laga en mysig middag och sen gosa i soffan framför en film.
  • Att bara kunna spendera en kväll tillsammans då man gör det som faller en in.
  • Att kunna överraska med tända ljus överallt och lite annat smått och gott.

Men men, det kommer en tid för allt (hoppas jag). Nu ska vi inte tänka på sådana saker, jag avskyr att saker jag inte direkt kan påverka som det är nu ska tränga sig in i mitt huvud och cirkulera runt där, det enda det gör är att jag blir lite ledsen.

Iallafall, idag har vi varit på äventyrsbad och det var mysigt, vi var inte där superlänge men det är inte antalet minuter som räknas utan sällskapet och jag trivs så fruktansvärt bra med dem och känner mig verkligen som hemma. Jag önskar att du hade kunnat vara med oss där gumman <3.

Efter badet åkte vi in till Birsta och åt lite och sen gick vi in på Ikea och jag kunde drömma mig bort lite där bland alla saker, det var inte bara en gång det hoppade upp i mitt huvud: "Den där skulle vara bra att ha i det rummet" o.s.v. Jag gillar att gå där, jag tycker om att titta och drömma mig bort och fantisera.

Nu ska jag ordna middag till E och sen ska jag nog titta lite på serier och bara njuta av att vara ledig. Jag saknar dig T, fruktansvärt mycket, mer än du kan tro. Jag älskar dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar