lördag 11 maj 2013

Försöker hinna ikapp..

Mini T och E4:an.
Hej igen!

Jag blev nästan chockad när jag såg att jag inte har uppdaterat ordentligt sen E1:an var och hälsade på, jösses, det är bra länge sedan! Vi har hunnit ha en massa främmande, S kom och hälsade på några av er vet i slutet av Jan och stannade en bra bit in i Mars innan hon drog söderut och inte kom tillbaka! :) Vi har även hunnit ha besök av två kompisar till mig från gymnasiet, en åkte hela vägen från Umeå för att besöka mig en kväll/natt och det var riktigt trevligt, vi har pratat om att ses snart igen men det är alltid krångligt när båda har barn varannan vecka och jobb hit och dit men det ska nog gå! :)

Vi fick även besök av bästa gumman L och hennes sötnöt till dotter och riktigt trevliga karl D, dagarna de hälsade på sprang förbi och jag önskade att jag hade kunnat stanna tiden. Man kan säga mycket om Fröken L's fd. killar och många har varit trevliga men jag måste ändå erkänna att denna D är speciell, jag tror verkligen på dessa två och han är fruktansvärt trevlig och social, han får många tummar upp! Det är även roligt att se L i sin mamma-roll, jag har alltid sett oss springandes omkring med barnvagnar samtidigt o.s.v. men jag är ju lite sölig som alla vet ;) men L är (som jag alltid vetat att hon skulle vara) en fantastisk mamma och man riktigt känner kärleken som strömmar mellan henne och lillflickan, det är nästan så att man kan ta på den. Jag hoppas att jag OM jag någon dag får barn också lyckas bli en bra mamma, jag har alldeles för många som har satt ribban riktigt högt så jag känner redan nu prestationsångest.

Sen L och D hälsade på så har det varit ganska lugnt på besöksfronten, S var och hälsade på förra helgen och vi grillade men sen har vi mest varit upptagna med jobb, jobb och jobb. Just tusan, jag glömde nästan.... Förra helgen var vi inbjudna till ett par som T's granne känner som bor i samma område som T gör och jag måste säga att de var riktigt trevliga människor, jag trivdes som fisken i vattnet hemma hos dem men tyvärr blev kvällen tidig eftersom jag skulle åka till Falun dagen efter. Vi hann dock prat aom att vi skulle träffas igen mot slutet av månaden och grilla tillsammans med grannen och hennes karl också MIN L och hennes karl *längtar*.

Jag ska ta en liten skrivpaus nu så återkommer jag senare.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar