lördag 11 maj 2013

Lördag!


Missarna - Snövit & Nyx

Nu sitter jag på mitt gamla jobb (som jag verkligen saknar) och bloggar, jag brukar normalt ha problem med att få upp bilder i inläggen här men nu var jag så smart att jag loggade in på mobilen och satt över bilder och sparade bara inlägget istället för att uppdatera så vips har jag flera nya bilder här. *duktig flicka*

Idag kommer jag arbeta till kl 16.00, det känns lite tungt eftersom jag började kl 8.00 på mitt ordinarie jobb igår, men det ger extra pengar och det behöver man alltid, speciellt när man ska betala skatten på sin diselbil (tack och lov så är den billig att köra).

Tanken med bloggandet nu är att försöka hinna med att uppdatera er om allt som hänt, det kommer förmodligen bli svårt och jag kommer mest troligt glömma hälften för tiden går som sagt så fruktansvärt fort just nu.

En sak ni kommer märka i bloggen är att jag har fått dille på en app till mobilen -fotorus, jag älskar att lägga ihop alla bilder till olika saker och om jag ska vara ärlig är det ganska praktiskt om man vill visa vad man gjort istället för att det ska komma en låång rad med en massa olika bilder.
Familjen

Ärligt talat kommer jag inte ens ihåg när jag sist bloggade och har inte ens brytt mig om att titta vad jag skrev om sist *shame on me* borde nog göra det så att jag inte börjar upprepa mig... Men innan jag gör det kan jag berätta lite kort allmänt om hur det är, ok? ;)

Som jag skrev från jobbet innan så fick jag ingen bukplastik, jag måste erkänna att jag blev riktigt jävla besviken, jag var inställd på att inte få någon men samtidigt hoppades jag eftersom jag och en vän till mig jämfört våra magar och hon fick genom en via samma läkare i Dec. Gubben ansåg iallafall att det fattades flera cm såg ut som ca 5 när han visade men det kan inte vara sant för så lite häng har jag ändå inte!! Det kändes förnedrande hur han stod och drog och donade och sen bara: Nej, kan inte göra det. Jag tycker ändå att man borde kunna få en morot när man har dumpat ca 65kg på 3år, men icke sa nicke. Men jag ger inte upp, får helt enkelt satsa på¨att skaffa en bebis först (ja, tanken kommer då och då till mitt huvud att det börjar bli dags) och sen se hur kroppen blir efter det, jag kommer ändå behöva ordna till armarna och eventuellt brösten om inget under sker.... Nog om det... Nu ska jag se vad jag skrev om sist och sen ska ni bli uppdaterade (lite iaf).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar