måndag 13 maj 2013

Måndag!



Jag hittade en bild på mobilen på min nya klänning som jag fyndade när jag åkte till Sollefteå och skulle träffa kirurgen som sedan gav mig ett Nej och den var nog det enda bra resan förde med sig hem (och tre andra tröjor). Jag trodde aldrig i hela mitt liv att jag skulle dra på mig en sådan klänning, missförstå mig rätt, jag älskar motivet o.s.v. men själva modellen av klänning har jag aldrig kunnat se mig själv i, men jag gick emot vad jag brukar handla för jag gillade döskallarna ;)


På jobbet blir det mycket bilturer och när de andra tankar (jag låter kollegorna köra för bilen är sååå stor) så passar jag på att ego-fota *fnissar*. Denna bild tog jag för att försöka peppa mig själv att håret inte ser så förjävligt ut sen jag klippte mig och att det inte alls blev MYCKET MYCKET korare än jag ville ha det, peppningen går inte allt för bra och jag lever på tanken att håret faktiskt kommer växa ut av sig själv igen.

Jag hoppas att ni alla får en riktigt bra dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar