torsdag 9 maj 2013

Hejsan

Bloggen har legat lite på is, jag har egentligen inte något att skylla på utöver att livet har kommit i vägen och tar upp den lilla tid som finns kvar mellan jobb och familjen.
Men det går ingen nöd på mig, jag trivs med jobbet och personerna jag arbetar med. Jag trivs allmänt ganska bra om jag ska vara ärlig.
Sen jag bloggade sist har jag hunnit vara uppe i Norrbotten med hjärtat och hans son.  Vi hade trevliga dagar och tog det lugnt med familjen,  spenderade större delen av tiden ute i stugan med grillning och utflykter. Under våra dagar där uppe hann vi bli med bil igen, det blev en skoda octavia 03a och disel på det.
Sen vi kom tillbaka till Härnösand så har vi hunnit grilla flera gånger och har haft främmande av bästa L med familj...
Äh, jag sitter på jobbet just nu och bloggar från mobilen så jag får helt enkelt ta och köra ett ryck när jag kommer hem och uppdatera er bättre med bilder och text. Satt lite kort från mobilen nu men jag har ingen aning om var de hamnar i texten. Ena är en ny bild på mig efter klippningen, en är på bilen (uppenbarligen) och resten är på delar av min familj uppe i norr.
Ha det bra alla så hörs vi sen.
Ps. Till er som undrar så blev det avslag på bukplastiken :((( Ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar