onsdag 8 juli 2015

Skärpning fröken!



Insåg idag att jag inte har bloggat aktivt sen morfar gick bort i Sep förra året, jag har varken haft tid eller ork, det var som att luften gick ur mig när han försvann ur mitt liv, men jag ska försöka rycka upp mig för mycket har hänt sedan dess och allt är inte negativt!

Just nu har jag inte tid för jag ska iväg till sjukhuset om en liten stund och fylla på mina depåer, när jag besökte läkaren i måndags konstaterade de att mitt blodvärde var nere på 93 och att mina järndepåer låg på 5, detta resulterade i en akuttid på sjukhuset idag så att jag ska bli lite bättre.

Jag ska försöka hinna med att uppdatera er när jag kommer hem senare idag, kanske att jag kommer ihåg det om jag faktiskt lämnar uppe sidan till bloggen ;)

Vi ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar