onsdag 1 februari 2012

Blommor är man inte bortskämd med


 Jag som hade bloggat färdigt för idag, men icke sa nicke, jag fick mer att skriva om minsann. Jag hade precis avslutat middagen när telefonen ringde, det var A som ringde från Etage och berättade att jag hade en blomma att hämta där om jag ville, annars kunde de komma förbi med den. Eftersom jag är så seg efter tabletten tidigare idag så bestämde jag mig för att ta på mig kläderna och gå ut för att få lite friskluft.

När jag kom till Etage väntade denna skönhet (se bilderna) på mig, vilken bukett, alldeles för mycket men ack så vacker. Den kommer ärligt talat bli svår att klå. Tyvärr så hade min stora vas gått till de sälla jaktmarkerna så jag hittade en liten som jag fick med en bukett för något år sedan, lite trångt för blommorna men nöden har ingen lag.



Nu ska jag ta och bädda ner mig och ligga där tills jag ska gå och jobba just innan 18.00. Trevlig kväll på Er där ute.

3 kommentarer:

  1. Det är underbart att få blommor, men också att köpa själv och ha hemma :)

    SvaraRadera
  2. Åh vad kul att få blommor sådär!! Underbart vackra!

    sv: Musikleken är underbar.. kommer verkligen sakna just sånt...

    SvaraRadera