torsdag 2 februari 2012

Torsdag!

Vy från Mamma och Pappas stuga

Nu när man tittar ut och ser att det är minus 14 grader ute så längtar man verkligen tillbaka till detta, jag hörde ryktas om att det var -29,3 uppe i Norrbotten där föräldrarna bor *brrr*. När jag bodde i Kalix så var de temperaturerna "ingenting", det var "vardagsmat" men nu om det står minus 10 så vill jag gömma mig och inte titta fram alls.

I  Mormor och Morfars Stuga

Jag tror jag ska hålla mig inbakad i diverse täcken hela dagen så att jag inte fryser, har redan fått på mig tjocka strumpor och en fleecejacka ovanpå min tröja. Jag hade tänkt att jag inte skulle behöva gå ut men jag måste gå och handla tabletter på apoteket, det lutar åt panodil också kanske jag köper något som lindrar lite i min hals för denna hosta gör mig galen.

Jag ska inte bli allt för långrandig, känner mig lite seg i kroppen så att sitta vid datorn är nog inte att tänka på, iallafall inte under längre stunder....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar