fredag 17 februari 2012

I don't care if Mondays blue...


Idag är det Fredag och solen skiner, till "brunch" kokade jag varm choklad och åt en ostsmörgås till, egentligen hade det nog varit mysigare att ta med dessa saker ut på isen och ha ett pimpelspö o handen och sen bara suttit och njutit av vädret och livet. Jag hoppas att jag kommer komma ut på en utflykt (innan snön försvinner) som innehåller varm choklad, smörgås, kanske lite grillad korv/pinnbröd och antingen stjärtlappar/madrasser eller lite pimpling. Jag hörde ryktas om att min systers make hade köpt en skoter för 90.000kr så kanske man får komma sig ut på en tur när jag åker upp till Norrbotten i Mars för att fira lite födelsedagar. Hoppas kan man alltid...

E kommer hit idag, det blir hennes första helg sen i December så det ska bli spännande att se hur det går. Vi ska kanske försöka komma oss till Kramfors imorgon för att kika lite på Dollarstore så att vi kommer oss ut lite, annars brukar vi ju åka till Birsta men det kan vara roligt med lite variation.

Veckan som har varit har varit riktigt underbar, jag önskar att den inte skulle ta slut och jag önskar att min sambo skulle vara borta lite oftare. Men jag VET att det kommer komma fler dagar/kvällar/nätter som de som har varit så det är bara att vänta och längta, för den som väntar på någonting gott..... 

Jag har hunnit söka ett jobb idag, det är bara att hålla tummarna och se vad som händer och sker, någon dag måste det ju dyka upp en heltid som passar mig. Men men mina kära, nu ska jag gå och gosa lite med T som ligger på soffan (man måste passa på när man har chansen).




1 kommentar:

  1. Så härlig bild..Längtar ju inte alls till sommaren nu... haha... Regnar och är två plus och is och snö överallt.. S Å trist...

    SvaraRadera