tisdag 7 februari 2012

Tisdag!

Bregottkakor

Tisdag och det är inte alls skönt ute! Jag gick in i en bakorgie idag IGEN! Denna gången blev det Bregottkakor och Drömmar, tyvärr blev första plåten med Drömmar inte alls bra för Fröken A glömde sänka ugnen till 150 så de blev lite grillade ;) Nåjå, de går att äta men de är inte lika ljusa och fina som dessa som jag självklart gav bort till E idag när jag hälsade på.

Drömmar

Jag har hunnit vara till E som ni kanske listade ut (när jag skrev att han fick Drömmarna), vi ordnade med lite papper och pratade en stund, ska gå dit på Fredag igen eftersom det blir bättre än att jag går dit på Måndag. Det är riktigt mysigt att hälsa på hos honom, jag glömmer lätt bort tiden när jag är där och blir alltid lika förvånad när jag sett att någon timme har passerat.

Utöver besöket har jag inte gjort många knop, bakat lite, plockat i köket och rensat lite i hallen. Nu sitter jag med en STOR kopp med te och filosoferar framför datorn, samtidigt som jag tittar på vilka serier som har kommit ut med nya avsnitt! Jag blev riktigt förvånad när jag såg att det hade kommit ut nya avsnitt av Pretty Little Liars, hade helt missat att det startat igen. Nu kommer jag vara upptagen ett tag med alla serier, har fortfarande inte hunnit ikapp på flera av dem och jag tittar ju på många serier (håll i hatten för här kommer listan).



  • Pretty Little Liars
  • Vampire Diaries
  • Supernatural
  • True Blood
  • Lost Girl
  • Once upon a time
  • Secret Circle
  • Criminal Minds
  • Sons of Anarchy
  • Game of Thrones
  • Bones
  • Two and a half men
  • Californication
  • 90210
  • Ncis Los Angeles
  • Revenge
  • Walking Dead
  • Grimm
  • Americas Next Top Model
  • Person of interest
utöver dessa har jag funderat på att börja se Battle Star Galactica och Sanctuary, men jag har helt enkelt inte haft tid. Tack och lov har vissa serier som jag tittar på uppehåll för jag hinner verkligen inte med mig och har x-antal avsnitt att se av de flesta serier. Jag brukar även titta lite då och då på CSI (någon av dem) när jag har mycket tid eller när jag HADE mycket tid.

Jag och T har rusat genom Sons Of Anarchy den senaste tiden och är nu inne på den sista säsongen, sen får vi se ut en ny serie som vi börjar titta på tillsammans. Ibland brukar vi strötitta på Legend of the Seeker för T har inte sett den serien, men det har jag men jag har inga problem att titta igen, bara jag får vara i närheten av honom så är jag nöjd. :)

Men men, nu ska jag gå till köket och skala lite potatis och morötter så att jag kan förbereda lite inför middagen som blir en Tacosoppa, recept kommer komma i bloggen senare och eventuellt en liten bild på soppan också (om jag kommer ihåg).

Ha en bra dag alla :)

1 kommentar: