onsdag 1 februari 2012

Sick and tired


Jag fick ge upp tidigare och ta medicin, smärtan i magen gav inte med sig och nu sitter jag här några timmar senare och känner mig helt groggy och kallsvettig. Jag släpade mig till affären och handlade lite nödvändigheter och har tvingat i mig lite gröt till lunch (mannagryn med äppelmos), planen nu är att gå och lägga mig igen och hoppas på att känna mig bättre eftersom jag ska ledsaga kl 18.00. Hade det inte varit för att vi har missat två Onsdagar på raken så hade jag ställt in idag och bokat in en träff till helgen istället men idag är det hennes födelsedag och hon vill verkligen gå på cafét som har öppet mellan 18-21 på just Onsdagar.

Det är bara att bita ihop och se glad ut, det hade kunnat vara värre. Jag har iallafall fått bort smärtan från magen och det är det viktiga, att jag ska behöva kallsvettas och känna mig groggy kan jag nog leva med. Men men, nu ska jag ta bort min lilla skål och krypa tillbaka till sovrummet.

1 kommentar: