onsdag 1 februari 2012

Låt oss spola fram tiden lite...

 Älskade Kalix, fotat i Aug 2011

Jag tror att Mr Sandman har tappat bort min adress på allvar, jag ska skicka honom ett vykort så att han kommer ihåg mig och tittar förbi med en rejäl dos med sömn. När jag inte får sova ordentligt så märks det direkt på både humör och engagemang, när jag är trött orkar jag verkligen inte engagera mig i något (om det inte är jobb för då finner jag alltid orken någonstans) och jag känner mig antingen på gränsen till att kunna explodera i ilska eller sorg. Tack och lov så är det inte alltid sådana dagar man har för då skulle jag bli tokig.

 E2 -> E4:a och Mostern (så klart)


Idag är en dag då inte många saker känns rätt, jag går och blir förbannad på småsaker och har varit på G att "bita skallen" av min ex och tillika sambo flera gånger under morgonen, tack och lov var han inte i samma rum när jag exploderade utan hade hunnit gå ut med hunden. Jag har en ihållande värk på högersida en bit under revbenen och det irriterar mig, alltid när jag får smärtor som är i närheten av magen så tar det mig tillbaka till tiden med ständiga gallstensanfall och jag vill bara gräva ner mig.

Stugan Aug 2011

Nu vill jag bara spola fram tiden, jag vill bli av med min irriterande förkylning, jag vill få bort den tryckande smärtan som ligger där under ytan men som inte bryter ut till något jätte ont men det är tillräckligt ont för att jag ska tänka på det mest hela tiden. Hade jag inte vetat bättre så hade jag trott att jag var på G att få ett gallstensanfall men eftersom jag inte har någon blåsa så ska jag inte kunna få ett anfall (iaf vad kirurgen sa till mig efter operationen 2008).

Nåjå, om inte smärtan avtar så har jag kvar suppar som jag fick under min tid med gallproblem och efter operationen 2010 så ger det inte med sig så är det bara att ta en och se glad ut, nackdelen är att jag blir så utslagen av dem, hoppas på att slippa ta en för hela dagen blir förstörd. Istället ska jag ta och parkera rumpan i sovrummet och försöka sova lite och förhoppningsvis lyckas jag somna och vakna utan smärta.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar