fredag 16 december 2011

Beds are Burning


Fredagen är här, har spenderat hela morgonen tillsammans med en bok, hjärtat låg och sov så gott att jag inte hade hjärtat att väcka honom. Men jag är nöjd med morgonen ändå, det är mysigt att ligga och läsa bredvid någon man älskar, det enda negativa med läsandet är att tiden springer iväg utan att jag märker det så det gick lite lång tid mellan mina måltider att jag när jag väl åt blev illamående och trött.


Just nu jobbar jag lite, vi är hemma hos mig och ser på film och äter pepparkakor, tidigare var vi och tittade på kläder och jag hittade en skjorta som jag blev lite sugen på. Normalt tycker jag att det är svårt att hitta skjortor, jag brukar få ta någon storlek större än vad jag normalt har bara för att kunna knäppa knapparna över brösten men nu behövde jag bara ta en storlek större och den fladdrar inte överallt! Jag tror bestämt att jag kommer gå och köpa den till veckan för jag har verkligen saknat att ha skjorta.

Efter att jag har ledsagat klart så ska jag ställa mig vid spisen och göra lite älgfärs till middag och senare idag kommer en vän förbi och ska sova över! :) Imorgon är vi bortbjudna till lite vänner på middag/alkohol och sen en krogrunda, det blir nog roligt, har inte hälsat på dem på bra många månader. Jag känner på mig att helgen kommer gå fort.

Eftersom jag är duktig så har jag idag lagt in räkningarna för betalningar, den 23:e kommer de rymma från mitt konto men det är helt ok, denna månad var det inte alls lika mycket räkningar som månaden innan så det känns bra.

Nåjå, nu ska jag gå och sätta på en kopp med te och sen ska jag se till att få lite saker gjorda innan det är kväll, trevlig Fredag på er sötnosar.


1 kommentar: