torsdag 29 december 2011

When I see you smile


Uppe med tuppen idag, har varit och rastat hundar och tagit det lugnt, hela familjen sover och jag önskar att jag också hade haft ro till att fortsätta att sova, tror jag ska plocka med mig min bok och smyga upp på våning nummer två för att läsa lite i soffan.

Idag ser det ut att bli en tur till Haparanda (om man läser på systers facebook), det ska bli trevligt, jag hoppas att vi hinner ta en tur över till Finland också så att jag kan besöka systemet där inför Nyår. Vi har även pratat om att sova hos mamma och pappa idag, får se om det blir av eller inte.

Jag har egentligen inte så mycket att skriva, vi myser på här uppe och dagarna springer iväg, snart kommer vi vara nere i Västernorrland igen och tillbaka till vardagen, jag önskar att jag kunde stoppa tiden och få njuta av att vara här lite längre men förhoppnignsvis kommer det inte dröja allt för länge innan man är tillbaka i Norrbotten. Jösses, jag skriver som att vi redan åkt hem men vi har några dagar kvar här uppe iallafall.

Nu ska jag hoppa in i min "sparkdräkt" och läsa lite, ta hand om Er där ute, kram.


2 kommentarer:

  1. Sv: känner mig oxå lite sådär efter allt godis och kakor och annat man trycker i sig... Får nog bli att ta tag i den där träningen sen skulle jag tro..

    Annars har julen varit fin!

    Kul att fira lite jubileum! Hoppas ni får en fin dag!

    SvaraRadera
  2. Svar:
    Åh fyra månader - alldeles underbart nykärt! :) Gott nytt år Anna! :D
    Kramisar

    SvaraRadera