söndag 11 december 2011

The Miracle Of Love


Natten som har passerat var lite seg, jag har sovit oroligt men ändå relativt bra, jag har vaknat tusen gånger av att min sambo snarkar också har jag argt bett honom vara tyst för att jag också vill sova och sen har jag somnat om. Hela natten har varit full av drömmar, det är ungefär som att man har sett en resumé av en serie: Previously in the life of A.

Jag vaknade till ordentligt vid 8 och bestämde mig för att kliva upp och äta frukost, sen dess har jag hunnit blogga lite i den gamla, plockat bort min blogg som jag skapade under sommaren för att komma bort (kan inte underhålla så många bloggar) läst lite forum och hunnit nysa minst nio gånger. När jag satt och läste i forumet så blev jag sugen på att återuppta WoW igen och jag kommer förmodligen köra en testmånad i Jan eller något liknande, jag saknar mina vänner där som varken har facebook eller msn. Nåjå, endast tiden kan utvisa om jag kommer sätta min fot i den världen som jag i så många år använt för att koppla av och bara varit "A" och ingen annan.


Seriöst, dessa nysningar gör mig riktigt jävla tokig. Jag har skrämt iväg alla djur från rummet och min stackars axel känns lite lätt fuktig. Jag vet inte vad det är med mig och nysningar för oftast om jag väl börjar nysa så slutar det inte, jag nyser tills jag är helt slut i kroppen. Visst, jag tycker det är riktigt skönt att nysa men någon måtta får det allt vara på roligheterna!

Innan jag tassar tillbaka till sängen för att värma mig så lämnar jag en liten låt till er (igen), idag är det: The Miracle Of Love, den låten har varit med mig i större delen av mitt liv, jag kan inte räkna antalet gånger jag har lyssnat/gråtit/älskat/skrattat till den och nej, jag menar inte älskat som i att ha sex! Detta är en av många låtar som jag helst vill lyssna på när det är riktigt mörkt överallt och sen bara ett litet eller några ljuslyktor tända för att skapa lite stämning men den funkar kanon i totalt mörker också eller vid bilkörning.

Trevlig Söndag mina vänner, ta hand om er och ni som bor uppe i Norr kan allt börja ladda inför Jul/Nyår då jag kommer upp och kommer gosa ihjäl er. <3



2 kommentarer:

  1. Oki det är riktigt gott. =) Önskar detsamma. =)

    SvaraRadera
  2. Underbar låt!

    Sv: vad kul att du helt spontant hamna hos mig.
    Och kul att du tycker vårt hus ser stort ut för det är allt annat är stort... Är bara lite drygt 90kvm här nere som vi bor på nu.. :)

    Hoppas du har en fin dag!

    SvaraRadera