torsdag 22 december 2011

Tre dagar kvar




  Goa vännen som jag får träffa imorrn <3

 Sista rycket på jobbet nu, dagen har gått relativt fort, jag har mycket att göra och det känns bra för då kommer tiden gå ännu fortare. Jag har hunnit städa hemma hos en, tvättat två maskiner, lagat middag och ordnat separata lunchlådor med olika maträtter i också har jag plockat och donat. Vid 15:30 ska jag köra två till maskiner och sen efter 19.00 har jag ytterligare två som ska göras, tänkte överraska hon som jobbar dagen imorgon med att ha tvättat upp all tvätt så att hon inte behöver göra det imorgon vilket man normalt gör på en Fredag.

Utöver allt jobb här så har jag hunnit en sväng på stan och handlade lite julklappar så att jag bara behöver hämta blomman imorgon och inte behöver springa runt mer än nödvändigt på stan här i Härnösand. Detta innebär att jag när jag kommer hem imorgon med gott samvete kan hoppa in i duschen och raka benen och bara njuta av värmen från vattnet. Jag som alltid har varit riktigt snabb i duschen har kommit på mig själv med att stå kvar längre och längre tid inne i duschen, var ska det sluta?!

Nu ska jag gå och koka mig en kopp med te och sjunka ner i soffan en stund innan jobbet fortsätter igen, det kommer lunka på i en snabb takt under dagen/kvällen eftersom jag jobbar som "två" personer mellan 15-17.00 idag (så går det när man behöver vara ledig en dag och får byta).


 Gumman <3

Jag hoppas att alla har en trevlig Torsdag och att ni inte är allt för stressade inför Julen, njut av vardagen och ta hand om Er och era kära. Gumman, snart ses vi, snart är sista krysset gjort i kalendern för detta år och snart får jag en ny siffra bakom 3:an i min ålder *ack ack*


1 kommentar:

  1. hehe det är inte så svårt att göra egna. Bara förverkliga om man har massa ideer ;) Har gjort till min fotblogg med. Har den här som du har denna blogg :)

    SvaraRadera