onsdag 21 december 2011

Fyra dagar kvar..


Onsdagen är snart avklarad och sen ska jag bara göra ett sista ryck på jobbet för detta år, som jag längtar. Jag hoppas att dagen/natten kommer springa fram i ett rasande tempo så att jag sedan får umgås med mina underbara vänner och hjärtat och göra lite julshopping. Jag älskar att köpa julklappar till nära och kära men är själv inte speciellt brydd om att få någonting, får jag en kram så är jag mer än nöjd. Jag behöver inte ens en kram, bara jag får umgås med folk som står mig nära och det kommer jag få göra detta år.

Ett kort jag fotat och lagt till text på
Idag har jag packat, tog en lite större resväska och den blev tokigt tung, tur att jag inte ska släpa runt på den! Tog även en bag som just nu bara har mina stövlar i sig men jag kommer garanterat hinna fylla den uppe i Norrbotten också ska jag ta med min ryggsäck som jag ska ha inne i bilen med lite smaskiga saker i sig ;) Utöver packandet så har jag hunnit jobba i några timmar som ledsagare, vi har varit och handlat julklappar till hennes familj också har vi varit och lånat lite böcker inför julen, just nu tittar vi på Astrid Lindgrens julfilm och äter popkorn.

Mirre och Nyx

När jag har jobbat färdigt ska jag fylla i alla papper för ledsagningen eftersom vi inte kommer träffas något mer detta år, efter det ska jag städa lite i lägenheten så att den är städad till jag åker hem. Jag ska även prata med min sambo om att klippa hunden lite och göra honom julfin eftersom han ska åka med mig norrut. Just nu ser hunden ut som hej kom och hjälp mig men alla drog.

Utöver det så har det inte hunnit hända så mycket idag, utöver att jag och hjärtat har spelat lite Zelda tillsammans och gosat. Det är iof inte "lite" men det kanske inte är av intresse för er. Nåjå, nu ska jag fortsätta att titta på filmen, ta hand om Er där ute.

2 kommentarer:

  1. Ja kan förstå det. =) När ska ni åka norrut? =)

    SvaraRadera
  2. Låter som mysigt. =) Särskilt med tacos och så. =)

    SvaraRadera