fredag 26 oktober 2012

Friday!

Idag är det dags att testa balsamet jag fått från buzzador, titta så glad jag blev, men vem kan undvika att bli glad av ett balsam som är både rosa och vitt? Lite mer färgglatt än alla andra tråkiga/vita balsam som finns ;)

Utöver det så är det som alla vet Fredag, hur skönt är inte det? Planerna för helgen är väldigt vaga, ska mest troligt ut imorgon och titta på när ett band spelar, man måste ju passa på när man vet vilka de är också får jag ju träffa P och J + att jag hinner dela ut lite balsam. Jag är även sugen på att röra mig mot ett badhus typ ett där de har varma pooler, det skulle inte vara helt fel, synd bara att det inte finns i denna stad om man inte vill gå på relaxen för 150kr. Men hur det blir som, det kan bara tiden utvisa.

S kikade förbi till mig idag och hämtade lite balsam, alltid trevligt att träffa henne, vi måste verkligen komma oss iväg på något Fröken S så att vi kan sitta och svamla och bara vara. Nackdelen med att jobba på många olika ställen, man vet inte riktigt hur/var/när man har tid men skam den som ger sig.

Nu ska jag ta och se om jag hittar mig något att käka till lunch, lutar åt en liten kartong som jag fick med mig från affären igår, viktväktarnas lax med ångkokt broccoli, mozzarella och klyftpotatis, de hade sådan förpackningar igår för 14kr styck så då tänkte jag minsann prova. Igår testade jag deras Pasta Ricotta (vegetariska) och den var helt ok. Det skadar inte att äta lite extra nyttigt även om jag bara äter 1,5dl per portion ;)

Men men, off till köket och ordna lite mat, kram på Er sötnosar.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar