tisdag 2 oktober 2012

Världens sötaste bebis är född

Hittade ingen nyare bild stumpan <3

Tidigare idag drog jag igång Adele på datorn när jag satt och spelade och mitt i allt dök min allra bästa vän upp i mitt huvud, jag fick en sån glädjekänsla i magen och jag log för mig själv (som alltid när jag tänker på henne) och tänkte att jag måste kontakta henne och se hur det ser ut på bebisfronten. Jag skickar iväg ett sms samtidigt som jag fortsätter och spelar och lite senare loggar jag in på facebook för första gången sen imorse och ser till min glädje att hon har fått sin älskade bebis nu. Jag hinner bara skicka ett till sms till henne då min telefon piper till och där dyker det upp en bild på världens sötaste lilla flicka <3 min telefon är lite knäpp när det kommer till whatsapp och jag kan ibland få vänta flera timmar på meddelanden som skickas där men den bilden kom så lägligt även om hon hade skickat den redan kl 13.00 (om tiden stämmer) till mig.

Nu kommer jag gå runt hela dagen och känna mig glad och lycklig. Älskade, älskade vän, jag är så fruktansvärt lycklig för din skull och som jag skrev till dig, din lilla kixa har redan smält mitt hjärta, så som du gjort i alla de år vi känt varandra. Jag längtar till jag kan komma norrut och krama er båda <3.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar