torsdag 25 oktober 2012

Thursday!


 Skulle visa Er min frilla idag, det gick mindre bra, första kortet jag tog så hade jag missat att blixten var på och självklart delar jag med mig av missären till Er, snäll som jag är ;) Men sen försökte jag igen och igen men det blev inte alls bra, så de som känner mig får helt enkelt se det live istället, så det så! Hur som helst så ser jag ut som en mupp och det kan vi inte komma ifrån ;)


Jag har insett som jag så många gånger gör att det inte är lätt att fota sin egen nacke, jag fick inte till det bättre än så här, så det så, live with it. Nu har damen fixat till håret så det blev lite luftigt bakifrån osv också sa hon att hon hade edgat till det lite, jag fattar ingenting men det blir nog bra.

Just tusan, frågade om hon hade något medel som jag kunde använda när jag plattar håret för att få ner hårstrån som rymmer iväg o.s.v. jag tänkte mest på något vax eller liknande men hon lurade på mig en sprayflaska som sedan visade sig kosta 220kr, vad i helskota är det.. jösses, hade aldrig köpt den om jag vetat priset innan men när hon väl säger priset för allt så ler jag bara och tar upp koret och muttrar inom mig.  Så note to self, inte köpa grejer till håret när man inte kan springa omkring och kolla priset.

Annars är det lugnt och skönt, sitter som vanligt med en kopp te, surprise surprise! Ikväll ska jag nog spendera lite tid med min bok och känna lugnet i kroppen, skönt att det inte är något jobb inplanerat just idag så jag kan andas ut och "bara vara".

Jag hoppas att ni alla får en underbar Torsdag tillsammans med vänner/familj o.s.v. Ta hand om Er.


1 kommentar:

  1. Jättesnyggt!! :)

    Sv: blev träning idag och känner det REDAN i benen! Haha... :)

    SvaraRadera